KOCKA JE BAČENA! Mina stavila tačku na odnos sa Vladimirom pa se posvađala sa Carom! A onda je Đedović napravio OPŠTI HAOS nazvao Miću LAŽOVOM! (VIDEO)

 Sve je burnije!

"Mićina igra istine" napravila je haos u Beloj kućiLepi Mića je nastavio sa škakljivim pitanjima, a na red je do Mine Vrbaški da prokomentariše odnos sa Vladimirom.

Filip je jedini koji postoji za mene, i nije kao Mensur! A sa Vladimirom ne bih mogla više nikada da budem i u pravu je kad kaže, da me je bolje imati za prijatelja a ne za neprijatelja. Filip je neko sa kim moram da pričam mirno i tiho, takav odnos ću i da sačuvam. Ako se nešto desi, mirno ćemo da se raziđemo i neću da mu se svetim - rekla je Mina.


FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Naredno pitanje je bilo za zadrugare, neka odgovori Đedovića: Da li misliš da Car sada laže po pitanju Tomovića?

Ova igra nema smisla, ti sad ležeš! Rekao si mi kako Mina treba za omiljenog da izabere najboljeg, ja sam rekao pa da Cara, ti si mi rekao da te ne zezam i mislio si na Vladimira - rekao je Đedović.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN


Nakon komentarisanja zadrugara, Mina se obratila Filipu.

Da nisi pričao sa njima sve, sada ne bismo imali problem. Sa mnom si završio - rekla je Mina i izašla iz Bele kuće.

Kako je sve izgledalo, pogledajte u nastavku.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

KOJI SU SIMPTOMI HELIKO BAKTERIJE I KAKO IH LEČITI?

ŽESTOKA VRELA AKCIJA I NEŽNI POLJUPCI! Car i Mina začinili i OVO jutro u hotelskoj sobi (18+ VIDEO)

Psihijatar objašnjava: Koliko je upotreba sedativa na svoju ruku OPASNA!