OSPORILE NJENE SUZE! Sandra i Jovala OPLELE po Dragani uz jutarnju kaficu! A onda otkrile ŠTA znaju o Šebezu! (VIDEO)

 Ovo su one primetile.

Sandra Rešić, Jovana Matijević i Ana Bulatović upustile su se u trač partiju uz jutarnju kaficu. Prva na redu za komentarisanje bila je Dragana Mitrović, o kojoj nemaju najlepše mišljenje.


Sve hoću da pitam Draganu, ali nikad da dođe red na nju na igri istine. Ona plače što ne može da ide u WC, zamisli? Uveče se desi haos i ona kao skače na krevetu i viče "rijaliti" - komentarisala je Sandra.
Ona je meni mutna, čas mi je žao... Ima neke pokrete, gde ja vidim da radi nešto zbog rijalitija - dodala je Ana.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Ona juče u garderoberu priča sa Ivanom kako joj je ona jedini prijatelj. Izvini, ja Šebeza godinama znam... - ubacila se Jovana.
Pazi, ona je ušla u vezu sa Šebezom, pa mu kaže da ne veruje muškarcima. A znala je kakav je. Pa, što nisi sama? - nastavljala je Sandra.
On je ovde zlatan, kakav je inače napolju, znaš kada bi nekome takvu pažnju pružio? - govorila je Jovana.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Gledam juče neke moje ljude kako lažu. Prvo mislim na Rialdu. Ali hajde, neću da odajem - nastavila je Sandra.

U video - prilogu pogledajte detaljnije.

Коментари

Популарни постови са овог блога

KOJI SU SIMPTOMI HELIKO BAKTERIJE I KAKO IH LEČITI?

ŽESTOKA VRELA AKCIJA I NEŽNI POLJUPCI! Car i Mina začinili i OVO jutro u hotelskoj sobi (18+ VIDEO)

Psihijatar objašnjava: Koliko je upotreba sedativa na svoju ruku OPASNA!