"LJUBI SE BOLJE NEGO ŠTO SAM ZAMIŠLJAO" Kenan i Rialda blistaju od zaljubljenosti u "Delegatima", progovorili o vezi i poljupcima! (VIDEO)

 Ljubav cveta.

Na velelepnom imanju uveliko je u toku radio emisija Marka Janjuševića Janjuša i Filipa Cara "Delegati". Gosti u studiju su Kenan Tahirović i Rialda Karahasanović i govorili su o svojoj vezi i poljupcima.

Već neko vreme smo u pregovorima za poljubac (smeh). Spontano je bilo, ja sam prepoznala potencijal u njemu - rekla je Rialda.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Rialda se ljubi bolje nego što sam zamišljao, bez reči sam ostao - rekao je Kenan.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Kako je sve izgledalo pogledajte u nastavku.

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

KOJI SU SIMPTOMI HELIKO BAKTERIJE I KAKO IH LEČITI?

ŽESTOKA VRELA AKCIJA I NEŽNI POLJUPCI! Car i Mina začinili i OVO jutro u hotelskoj sobi (18+ VIDEO)

Psihijatar objašnjava: Koliko je upotreba sedativa na svoju ruku OPASNA!